זגורי אימפריה עונה 2 פרק 17


פרק חדש של זגורי אימפריה עונה 2 לצפייה ישירה שחוזרת בעונה שנייה הסדרה הנצפית ביותר בהוט שבמרכז עלילת זגורי אימפריה עונה 2 פרק 17 לצפייה ישירה חוזרים הזגורים באותה נקודה בה נגמרה העונה הראשונה, שאביאל הודיע בפני השוטר שהוא הרג את אבא שלו, בבר זגורי כאשר כל הבגדים של אביאיל מכוסים בדם. מה באמת קרה? האם אביאל באמת הרג את בבר? יחד עם זאת, בעונה החדשה אנו ממשיכים את הסיפורים של מרים עם חמוד, כאשר היא התאהבה בערבי, ואביר ואביגיל גילו את זה, וסוחטים את מירי שתעשה כל מה שהם יבקשו, העיקר שהם לא יגלו לשאר בני משפחת זגורי על הרומן האסור. בנוסף, גרושתו של אבי חוזרת בתפקיד גדול יותר העונה, יחד עם ישראל בנו של אבי הם ינסו להיכנס למשפחה, ולעשות חיים קשים לאבי. העונה השנייה הולכת להיות מטורפת, מותחת ומצחיקה הרבה יותר, יחד עם השחקנים הכי טובים בישראל: עוז זהבי, משה אביגי, חן אמסלם, נינט טייב, קובי מימון, ישראל אטיאס, שרה פון שוורצה, אייל שיקרצי, אנחל בונני, חווה אורטמן ועוד שחקנים טובים.

תקציר זגורי אימפריה 2 פרק 17: העונה השנייה נפתחת מנקודת הסיום מהעונה הראשונה. אחרי שאבישג נקמה באביאל, וגילתה למפקדיו בצבא על התקרית עם הנשק שהסתיר מפניהם, ובכך גרמה לאביאל לאבד את תפקידו בצה"ל, הם מתעמתים זה מול זה. אביאל שומר על איפוק ואומר לאבישג אם היא מבינה שהיא הרסה לו את החיים. אך אבישג לא מוציאה מילה, ולא מוכנה לדבר. אביאל ממשיך, ומנסה להוציא ממנה מילים אחרי שגמרה לו את הקרייה הצבאית שעבדה עליה קשה. אך אבישג לא מוכנה לדבר. אביאל חוסם לה את פתח היציאה מבית, ולא נותן לה לצאת. אבל אבישג כמו אבישג, צוחקת לו בפנים, ולא עושה לו חשבון.

זגורי אימפריה 2 פרק 17 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



תגובה 1: